ལག་ལེན་པའི་རྒྱས་བཤད།
- གློག་འཕྲིན་ཁ་བྱང
- chikarahayu@fkip.unila.ac.id
- རྒྱལ་ཁབ
- ཨིན་ཌོ་ནེ་ཤི་ཡ།
སློབ་ཚན་གྱི་རྒྱས་བཤད་།
- སློབ་ཚན་གསལ་སྡུད།
- STATISTIKA MATEMATIKA 23(B)
- PSPM_Desain Pembelajaran Matematika _FKIP_GANJIL_2024/2025 (A+B)
- Manajemen Pendidikan 24(A)
- Multimedia dan Desain Grafis Pendidikan
- Multimedia dan Desain Grafis_22
- Statistika Matematika (23 A)
- PSMP_Desain Pembelajaran Matematika _FKIP_GANJIL_2024/2025 (B+C)
- Manajemen Pendidikan 24 (B)
- !!PSMM_KAJIAN DAN PENULISAN ARTIKEL JURNAL_GENAP_2024/2025
- Teori Bilangan
- !PSPM_Analisis Data Multivariabel_Genap 2024/2025
- S2_PSPM_Evaluasi dan Asesmen Pembelajaran Matematika_Ganjil_2025_2026
- PSPM_Microteaching_FKIP Genap_2024/2025
- Statistika Matematika (23 A)
- PSPM_Desain Pembelajaran Matematika _FKIP_GANJIL_2024/2025 (A+B)
- MPM_Pengembangan Desain Kelas Virtual Matematika_Ganjil 2024/2025
- MPM_Pengembangan Supervisi Pembelajaran Matematika_Ganjil 2024/2025
- PSPM_Statistik Non Parametrik_21(A+B) Ganjil 2024/2025
- PSPM_Desain Pembelajaran Matematika _FKIP_GANJIL_2024/2025 (B+C))
- PSPM_Matematika SD_Kelas 24B_Ganjil_2024/2025
- PSPM_Matematika SD kelas 24A_Ganjil_2024/2025
- PSPM_Multimedia dan Desain Grafis Pembelajaran Matematika_21(A+B) Ganjil 2024/2025
- PSPM_Micro Teaching_Genap 2024/2025_Kelas B
- PSPM_Bahasa Inggris Profesi_Kelas A_Genap_2024_2025
- PSPM_Bahasa Inggris Profesi_Kelas B_Genap_2024_2025
- PSPM_Analisis Data Multivariabel_Genap 2024/2025
- PSMM_KAJIAN DAN PENULISAN ARTIKEL JURNAL_GENAP_2024/2025
- PSMM_KETERAMPILAN BERPIKIR MATEMATIKA
- S2_PSPM_Evaluasi dan Asesmen Pembelajaran Matematika_Genap_2024/2025
- RPL PSMM_KAJIAN DAN PENULISAN ARTIKEL JURNAL_GENAP_2024/2025
ནང་བསྐྱོན་སྦྱོང་ལཱ།
- དང་པ་རང་ ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་འབད།
- Wednesday, 14 August 2024, 9:32 AM (1 ལོ། 105 ཉིམ་)
- ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་མཇུག་རང་།
- Wednesday, 26 November 2025, 8:17 AM (1 ཉིམ 11 ཆུ་ཚོད)
Mobile app
- This site has mobile app access enabled.
Download the mobile app.