ལག་ལེན་པའི་རྒྱས་བཤད།
- རྒྱལ་ཁབ
- ཨིན་ཌོ་ནེ་ཤི་ཡ།
- གྲོང་སྡེ/ཁྲོམ
- Bandar Lampung
སློབ་ཚན་གྱི་རྒྱས་བཤད་།
- སློབ་ཚན་གསལ་སྡུད།
- MAP_SUPERVISI PENDIDIKAN_GENAP_2021/2022
- 2024/2E/Belajar dan Pembelajaran
- PBSI_Manajemen Pendidikan_Kelas 3B_Ganjil_2022/2023
- PSMAP_PERENCANAAN STRATEJIK PENDIDIKAN_GANJIL_2021/2022
- PGSD_Manajemen Pendidikan_ Kelas 3B_Ganjil_2022/2023
- PSMAP_FILSAFAT & TEORI MANAJEMEN PENDIDIKAN_GANJIL_2021/2022
- PENGEMB PROFESI DIK & TENDIK
- Landasan Kependidikan PGSD B
- MANAJEMEN PENDIDIKAN - PENDIDIKAN KIMIA - 3B 2022/2023
- MAP_MANAJEMEN PEMBIAYAAN PENDIDIKAN_GENAP_2021/2022
- MAP_Perencanaan Strategic Pendidikan_2022/2023
- 2024/2F/Belajar dan Pembelajaran
- MAP_Manajemen Pembiayaan Pendidikan_Genap 2022/2023
- MANAJEMEN PENDIDIKAN - Pendidikan Kimia - 3A 2022/2023
- Kurikulum dan Inonasi Pembelajaran
- 2E_PGSD_BELAJAR PEMBELAJARAN_GENAP 2021/2022
- PGSD_Strategi Pembelajaran_2G_Genap 2023/2024
- PBSI_Manajemen Pendidikan_Kelas 3A_Ganjil_2022/2023
- PSMAP_MANAJEMEN PT_GANJIL_2021/2022
- FILSAFAT & TEORI MANAJEMEN PENDIDIKAN
- PGSD_Manajemen Pendidikan_ Kelas 3A_Ganjil_2022/2023
- ANAJEMEN PENDIDIKAN TINGGI
- MANAJEMEN PEMBIAYAAN PENDIDIKAN KELAS A
- SUPERVISI PENDIDIKAN KELAS A
- SUPERVISI PENDIDIKAN KELAS B
- MANAJEMEN PEMBIAYAAN PENDIDIKAN KLS B
- PSBK_BELAJAR DAN PEMB. KELAS A GENAP 2020/2021
- PSBK-BELAJAR & PEMB KELAS B GENAP 2020/2021
- FKIP_S2 AP_PENGEMBANGAN KURIKULUM_Ganjil 2021/2022
- LAND PEND PGSD KLS A 2021-2022
- LAND PEND KLS B PGSD 2021-2022
- LANDASAN PEND PGSD KLS D 2021-2022
- LAND PEND KLS F PGSD 2021-2022
- 2F_PGSD_Belajar Pembelajaran_GENAP 2021/2022
- PGSD_Mikroteaching_Kelas C_Genap 21/22
- PGSD_Microteaching_Kelas E_Genap 21/22
- Manajemen Pendidikan 3A PPKn 2022
- Manajemen Pendidikan 3B PPKn 2022
- Manajemen Mutu Pendidikan Semester Genap 2022/2023
- Manajemen Pembiayaan Semester Genap 2022/2023
- Supervisi Semester Genap 2022/2023
- PGSD_F_Strategi Pembelajaran_Genap_2022/2023
- Belajar dan Pembelajaran_2E_Genap 2022/2023
- PGSD_H_Strategi Pembelajaran_Genap_2022/2023
- Belajar dan Pembelajaran_2F_Genap 2022/2023
- PGSD_G_Strategi Pembelajaran_FKIP_Genap_2022/2023
- MANAJEMEN PENDIDIKAN/PGPAUD/3A/2023-2024
- MANAJEMEN PENDIDIKAN/PGPAUD/3B/2023-2024
- MANAJEMEN PENDIDIKAN/PGPAUD/3C/2023-2024
- PGSD_3A_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2023/2024
- PGSD_3B_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2023/2024
- PGSD_3I_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2023/2024
- PGSD_3J_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2023/2024
- Manajemen Mutu Pendidikan_MAP_Genap 2023/2024
- Manajemen Pembiayaan_MAP_Genap 2023/2024
- Supervisi Pendidikan_MAP_Genap 2023/2024
- PGSD_BELAJAR PEMBELAJARAN_2E_GENAP23/24
- PGSD_Belajar dan Pembelajaran_2F_Genap 2023/2024
- PGSD_Strategi Pembelajaran_2E_Genap 2023/2024
- PGSD_Strategi Pembelajaran_2F_Genap 2023/2024
- PGSD_MICROTEACHING_KELAS 6G_GENAP_2023/2024
- PGSD_MICROTEACHING_KELAS 6H_GENAP_2023/2024
- Manajemen Pendidikan S1-PPKn 3A, Senin, 07:30 s.d 09:10
- Manajemen Pendidikan 3B TAHUN 2024
- Manajemen Pendidikan S1-PPKn 3B, Senin, 09:30 s.d 11:10
- KIP620201 MANAJEMEN PENDIDIKAN A
- KIP620201 MANAJEMEN PENDIDIKAN B
- PGSD_3A_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2024/2025
- PGSD_3B_Manajemen Pendidikan_Ganjil_2024/2025
- Manajemen Pembiayaan Pendidikan (MAP)
- BELAJAR DAN PEMBELAJARAN_PGSD_2B_GENAP_2024/2025
- KPD620110 Strategi Pembelajaran 2D GENAP 2024/2025
- KPD620110 Strategi Pembelajaran 2E TAHUN 2024/2025
- Microteaching_6F_PGSD_Genap_2024/2025
- Komunikasi dalam pembelajaran AUD
- Manajemen Pendidikan
- Manajemen Pendidikan
- Landasan Pendidikan Kelas A Metro TA 2020/2021
- Pengembangan Kurikulum (MAP)
- MAP_Filsafat & Teori Manajemen Pendidikan_Ganjil 2022/2023
- MAP_Pengembangan Kurikulum_Ganjil 2022/2023
- PGSD_Perspektif Global_2C_Genap 2021/2022
- PGSD_Perspektif Global_2B_Genap 2021/2022
- PGSD_F_Strategi Pembelajaran
ནང་བསྐྱོན་སྦྱོང་ལཱ།
- དང་པ་རང་ ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་འབད།
- Friday, 12 May 2017, 5:24 PM (8 ལོ། 201 ཉིམ་)
- ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་མཇུག་རང་།
- Thursday, 13 February 2025, 11:57 AM (287 ཉིམ་ 20 ཆུ་ཚོད)
Mobile app
- This site has mobile app access enabled.
Download the mobile app.