ལག་ལེན་པའི་རྒྱས་བཤད།
- རྒྱལ་ཁབ
- ཨིན་ཌོ་ནེ་ཤི་ཡ།
- གྲོང་སྡེ/ཁྲོམ
- Bandar Lampung
སློབ་ཚན་གྱི་རྒྱས་བཤད་།
- སློབ་ཚན་གསལ་སྡུད།
- PSPT_Kurikulum dan Pembelajaran Seni
- Kurikulum dan Pembelajaran Seni A P. Tari 2025
- Strategi Pembelajaran Seni Tari P.Tari 2022 (Genap)
- Manajemen Pendidikan B Ganjil 2025
- PEKERTI UNILA Batch 2 2021
- Pengenalan Peserta Didik Pendidikan Tari Ganjil 2025
- Evaluasi Pembelajaran Seni Pertunjukan
- Pengembangan Kurikulum Seni (P.Tari) 2020
- PSPT_Evaluasi Pembelajaran Seni Pertunjukan
- PSPT_Wawasan Pendidikan Seni Pertunjukan
- Kurikulum dan Pembelajaran Seni B P.Tari 2025
- Manajemen Pendidikan Seni P.Tari 2022 Genap
- Desain Grafis Pendidikan Tari
- Belajar dan Pembelajaran P.Tari 2022 (Genap)
- Pengenalan Peserta Didik Pendidikan Tari Ganjil 2025
- Manajemen Pendidikan A Ganjil 2025
- Evaluasi Pembelajaran Seni Pertunjukan Ganjil 2025
- Pengenalan Peserta Didik (P.Tari) 2020
- PSPT_Pengenalan Peserta Didik
- PSPT_Landasan Kependidikan
- KELAS A SENI TARI_BELAJAR & PEMBELAJARAN_2022-2023
- Seni Tari_Belajar & Pembelajaran_KELAS A 2023
- KELAS B SENI TARI_BEL&PEMB_2022-2023
- PSPT_Pengenalan Peserta Didik(Ganjil_2021)
- PSPT_Literatur Tari (Ganjil-2021)
- PSPT_Evaluasi Pembelajaran Seni Pertunjukan (Ganjil-2021)
- PSPT_Kurikulum dan Pembelajaran Seni (Ganjil-2021)
ནང་བསྐྱོན་སྦྱོང་ལཱ།
- དང་པ་རང་ ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་འབད།
- Friday, 25 September 2020, 2:19 PM (5 ལོ། 63 ཉིམ་)
- ས་ཁོངས་ནང་འཛུལ་སྤྱོད་མཇུག་རང་།
- Monday, 24 November 2025, 2:56 PM (2 ཉིམ་ 9 ཆུ་ཚོད)
Mobile app
- This site has mobile app access enabled.
Download the mobile app.