Sumber Belajar
- Schneider, G. P. (2004) Electronic Commerce: The Second Wave. Canada: Thomson Course Technology.
- Alan Afuah dan Christopher L Tucci. (2003). Internet Business Model dan Strategy. McGraw Hill.
- Dave Chaffey. (2015). Digital Business and E-Commerce Management. Pearson.
- Archjat, Didi. 2000. Potensi, Manfaat, dan Problem E Commerce di Indonesia. Jurnal Ekonomi dan Bisnis Indonesia. Vo. 15 No. 3. Hal 388-395.
- Hayati, Adis Nur. 2021. Analisis Tantangan dan Penegakan Hukum Persaingan Usaha pada Sektor E-Commerce di Indonesia. Jurnal Penelitian Hukum De Jure. Vol 21 No. 1.
- Unggara, et.al. 2021. The Productivity of Indonesian e Commerce Evidence From a Digital Merchant Survey. International Journal of Economic, Business and Accounting Research (IJEBAR). Vo. 5 Issue 4.
- Lain-lain yang relevan
You are not able to create a discussion because you are not a member of any group.
མཐོང་ཚུགས་པའི་སྡེ་ཚན་ཚུ་: བཅའ་མར་གཏོགས་མི་ཆ་མཉམ།
(གྲོས་བསྟུན་འབད་ནི་གི་གནད་དོན་གྲོས་གནས་འདི་ནང་ག་ནི་ཡང་མིན་འདུག།)